דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות של חברת מוקד 

מאת    [ 21/08/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1729 פעמים ]

בשנים האחרונות הנטל והעומס שהופקד בידי משטרת ישראל היה כה אדיר עד שלא היה באפשרותם לבצע את עבודתם כראוי ולספק הגנה מלאה לבתי העסק השונים. כך קרה, שלעתים בזמן שהאזעקה הופעלה בעל העסק בעצמו היה צריך לקום מהמיטה ולרוץ בחיפזון לעסק שברשותו על מנת למנוע גניבות או פריצות. לשם כך הוקמו חברות פרטיות אשר כל עיקר תפקידן נעוץ במיגון בתי העסק על ידי התקנת מערכות אבטחה יעילות.

מדובר בעסקים מהסוג הבא..

כיום עסקים רבים זקוקים לשירותים שמספקות חברות מוקד השונות. מדובר במיוחד בעסקים כמו בנקים, חנויות תכשיטים וכן חנויות יוקרה למיניהן. חברות מוקד שונות נותנות מענה במיוחד בתחום האבטחה, החל מהתקנה של מערכות אזעקה מתקדמות, סיורי רכב באזור בית העסק ומערכות לגילוי אש. שירותים אלה, ביכולתם להסיר דאגות וחששות מבעלי העסקים השונים. אז אם יש לכם בית עסק שמצריך אבטחה מרבית אל תהססו לפנות לחברת מוקד כלשהי שתספק לכם הגנה מלאה מפני סכנות כאלה ואחרות.

האזעקה ויתרונותיה

כאמור אחד מיתרונותיה של חברת מוקד כרוך בהפעלתן של מערכות אזעקה מתקדמות שמסוגלות למנוע פריצות וגניבות מבית העסק. בכל מערכת אזעקה כזאת ישנן מצלמות אבטחה חיישני תנועה ותקשורת כך שבזמן שמופעלת האזעקה המידע הרלוונטי מגיע באופן ישיר אל המוקד. חברות אלו מספקות מענה מהיר ומיידי ולעיתים אף יעיל מזה שמספקת המשטרה. גם במקרים בהם לא הופעלה האזעקה חברות אלו מבטיחות את הגנתם המרבית של בתי העסק על ידי סיורים של ציי רכב ייעודיים שהוקמו במיוחד לשם מטרות אלו.

איך זה עובד?

על מנת ליהנות משירותי מוקד יש תחילה להתחבר למערכות אזעקה, ולאחר מכן יש לדאוג שהאזעקה תהיה מחוברת לחייגן של מוקד מבצעי. ברגע שהאזעקה מופעלת מתקבלת קריאה על ידי אחת המוקדניות שיושבות באותו מוקד ותפקידה להפעיל סיורי שטח או לחילופין ליצור קשר במהירות המיידית עם בעל העסק. מכיוון שמדובר במערכת טכנולוגית מתקדמת המוקדנית יכולה למסור פרטים רבים ברמת דיוק גבוהה. כך למשל היא יכולה לדעת אם מדובר באזעקת שווא, ובמידה ולא היא יכולה למסור לבעל העסק את המיקום המדויק שממנו צפצפה האזעקה.

כמו כן המסירות וההיענות המיידית של חברות מוקד הינה גורם חשוב באבטחתו של בית העסק שלכם. יש ביכולתכם להתקין אזעקה אך אם זאת לא תהיה מחוברת למרכזייה כלשהי, האזעקה יכולה לפעול כל הלילה מבלי שאיש בכלל ישים לב לכך או יטרח לעשות משהו בנידון. אז אם אתם מעוניינים לישון טוב בלילה צרו עוד היום קשר עם חברת מוקד כלשהיא שתגן על עסקכם.

מוקד אמון 99 - מוקד בהרצליה.  מוקד אמון 99 הינה חברת המוקד הגדולה והוותיקה באזור המרכז. החברה מפעילה מערך סיור ובקרה מזה 30 שנה ומשרתת אלפי לקוחות קבועים במשך שנים הנהנים מביטחון אישי לעצמם ולרכושם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב